Blog schrijven

Blog schrijven: Onze blog is jouw merk.

Tenminste, dat is hoe een eerste bezoeker het ziet.

Ons deskundige schrijfteam kan de hoogwaardige, SEO-gedreven content produceren die uw site nodig heeft en die uw publiek verdient.

Hoe we SEO-content maken die resultaten oplevert

Blog schrijven: We hebben meer dan 10 jaar ervaring als toonaangevend content marketingbureau in Nederland en Belgie. Daardoor hebben we ruim de tijd gehad om een expert model van in-house content creatie en blog schrijven te ontwikkelen en te perfectioneren, gebaseerd op eigen software, creatieve verhalenvertellers en harde cijfers.

Een typische blogpost van ContentMagnet begint met gegevens. Door middel van analyses, concurrentieanalyses en gesprekken binnen de branche bekijken we wat op dit moment presteert en wat in het verleden duurzame resultaten heeft opgeleverd. We ontdekken de intentie van de zoeker en werken samen met uw team van bedrijfsexperts om de onderwerpen te bepalen die op dat moment geschreven moeten worden.

Van daaruit formuleren we campagnes gericht op uw kernthema’s, marketingdoelen en doelgroep. We krijgen de juiste ogen op de juiste inhoud op het juiste moment. Ons standpunt over blog inhoud is eenvoudig: Als het geen doel dient, schrijven we het niet.

Maar onze contentdiensten omvatten niet alleen het schrijven van blogs. Ons team van veelzijdige schrijvers kan gemakkelijk overschakelen op het schrijven van een informatief artikel of thought leadership. Blogs kunnen op meningen gebaseerde criteria bevatten en zijn meestal korter. Het schrijven van artikelen kan daarentegen complexer zijn, omdat er meestal interviews met het MKB en gegevensgestuurd onderzoek aan te pas komen – wat resulteert in een lang inhoudelijk stuk dat u helpt thought leadership in uw branche te vestigen.

Waar het op neerkomt: Of het nu gaat om een blog gebaseerd op zoekwoorden onderzoek of een diepgaand artikel, ons team kan het aan.

Contentstrategie voldoet aan commerciële doelen

Blogartikelen zijn top-of-funnel activa bedoeld om webverkeer vast te leggen, je merk te definiëren en pijnpunten van klanten aan te pakken. Bekijk het zo: Uw prospects hebben vragen, dus uw blogs moeten die beantwoorden.

Een sterke blogbeheer- en distributiestrategie is de ingang tot uw verkooptrechter. Daarom brengt ons creatieproces elk onderdeel in verband met uw commerciële doelen.

Aan elke blogpost is een geldbedrag verbonden en we streven ernaar dat te bewijzen.

Voordat we pen op papier zetten, verdiepen we ons in de branche, de trends, de onderwerpen, de zoekwoorden, het publiek, de invalshoeken, de experts en de perspectieven. Onze contentschrijvers gebruiken SEMrush, BuzzSumo, Moz, Google Analytics, MarketMuse en andere SEO-tools om de basis voor hun content te leggen.

Flexibele, aanpasbare blog pakketten

We zijn een full-service digitaal marketingbureau, wat betekent dat onze diensten veel verder gaan dan het schrijven van blog content. Door samen te werken met een professioneel bedrijf dat blogs schrijft, krijgt u bij elke stap marketingbegeleiding om ervoor te zorgen dat uw inspanningen succesvol zijn.

Ten eerste betekent werken met ContentMagnet dat je direct toegang hebt tot een Content Marketing Strateeg, een SEO expert die de weg weet in een solide digitale marketingstrategie. Deze persoon zal je helpen bij het ontwikkelen van een plan dat blog berichten bevat en ze gebruikt naast ander materiaal zoals video, sociale media, betaalde advertenties en meer. In wezen zorgt je Content Marketing Strateeg ervoor dat je blog gezien wordt door de mensen die het belangrijkst zijn voor je merk.

Met ContentMagnet werk je ook samen met ons team van getalenteerde en ervaren content schrijvers. Onze schrijvers nemen de tijd om je merk te begrijpen en inhoud te genereren die de resultaten oplevert waar je naar op zoek bent. De schrijvers van ContentMagnet werken hard om professionele en gepolijste blogs van hoge kwaliteit te maken voor doelgroepen in alle sectoren.

Het beste van alles is dat onze blogpakketten geen starre, onvergeeflijke contracten zijn. Een krachtige digitale marketingstrategie past zich aan en evolueert mee met trends in de sector en de behoeften van het publiek. Daarom werken we met flexibele werkopdrachten, die het volgende (en nog veel meer) kunnen omvatten:

Custom content

Vul je blog met boeiende inhoud content je publiek al naar op zoek is. Elk blog artikel begint met het in kaart brengen van de inhoud, waarbij je professionele schrijver eerst vragen beantwoordt als:

  • Wat is het doel van dit artikel?
  • Wie zal het lezen?
  • Wat staat er in de best presterende artikelen over dit onderwerp?
  • Wat laten ze weg dat jouw merk kan beantwoorden?
  • En nog veel meer.

Door de richting, het doel en de toon van elk blogartikel zorgvuldig te plannen, krijgt elk artikel een plaats in je marketingstrategie en biedt het zinvolle informatie aan blogbezoekers.

Misschien wilt u ook content voor een groot aantal kanalen buiten uw eigen site. Onze professionele schrijvers kunnen ook gastbijdragen schrijven om uw merk te helpen een breder publiek te bereiken en relaties op te bouwen, LinkedIn-bio’s schrijven om de aanwezigheid van uw team op sociale media te optimaliseren en nog veel meer.

Search Performance Briefs

Verbeter uw aangepaste Content met onze gepatenteerde Search Performance Briefs. Dit zijn SEO-gerichte stappenplannen die de topresultaten voor een bepaald trefwoord of een bepaalde woordgroep reverse-engineeren.

SPB’s hanteren een analytische benadering van het content plannings proces en bestaan uit:

Het doel zoekwoord evalueren om te bepalen welke onderwerpen moeten worden behandeld en welke semantisch gerelateerde zoekwoorden in het stuk moeten worden opgenomen.
Het identificeren van de intentie van de zoeker door middel van SERP-analyse.
SEO-tools zoals SEMrush, MarketMuse en meer gebruiken om de juiste contentdiepte voor het onderwerp te bepalen.
Analyse van de concurrentie om ervoor te zorgen dat uw inhoud een doel dient voor uw publiek.
Deze documenten hebben onze klanten geholpen om te scoren voor duizenden zoekwoorden in honderden sectoren, waardoor interesse, verkeer en ROI is gestimuleerd.

Promotie en distributie

Een blog content strategie houdt niet op bij het creëren van content. Zodra je content van hoge kwaliteit op je blog hebt staan, moet je ervoor zorgen dat je doelgroep ervan weet. Dat is waar promotie en distributie om de hoek komen kijken.

Uw toegewijde CMS en projectmanager kunnen u helpen bij het ontdekken van de meest lucratieve kanalen om uw artikelen te delen. Dit kan het uitwerken van een e-mail marketingstrategie, organische en betaalde posts op sociale media, content syndicatie en meer omvatten.

Welke plannen je ook hebt om je content te promoten en te verspreiden, wij kunnen je helpen. Met ons professionele social media-team, consulting experts, technische integratiespecialisten en meer kunnen we ervoor zorgen dat uw inhoud gemakkelijk wordt gevonden door de mensen die deze het meest nodig hebben.

Blog vernieuwen

Net als alles veroudert goede content.

Trends veranderen. Nieuwe informatie wordt ontdekt. Bovendien is jouw merk niet de enige die je doelgroep aanspreekt, en uiteindelijk zal iemand anders proberen om jouw inhoud lager in de SERP te krijgen.

Wij zijn er om je positionering te beschermen met een copy refresh. We werken je inhoud bij met actuele informatie en zorgen ervoor dat alle noodzakelijke subonderwerpen aan bod komen. Een effectieve upgrade van de inhoud kan je ranking verbeteren, meer verkeer genereren en, het allerbelangrijkste, ervoor zorgen dat je site de meest actuele, relevante informatie bevat.

Blog UX herontwerp

Uw blogartikelen kunnen uitstekend zijn, maar hoe ziet de homepage van uw blog eruit? De bruikbaarheid en het uiterlijk van uw blog en website hebben een grote invloed op de ervaring van uw lezer en de indruk die hij van uw merk krijgt.

Onze experts evalueren uw website en zorgen ervoor dat gebruikers de blog gemakkelijk kunnen vinden en navigeren, en dat deze de look & feel van uw merk weerspiegelt. Daarnaast kunnen we ervoor zorgen dat uw site toegankelijk, responsief en snel te laden is – allemaal cruciale onderdelen van de SEO- en UX-normen van vandaag de dag.

Branded beelden en illustraties

Een blog zonder kleur is gewoon een saaie pagina met tekst. Maak je inhoud interessanter met illustraties, GIF’s en infographics die de kernpunten van je blogartikelen ondersteunen. Onze grafisch ontwerpers creëren on-brand beeldmateriaal dat in je blogartikelen past of dat je kunt gebruiken in sociale berichten, e-mailcontent, verkoopdecks en nog veel meer.

Branche specifieke ervaring

Een van de meest voorkomende zorgen van onze klanten is of ons team van contentschrijvers complexe onderwerpen kan behandelen die specifiek zijn voor hun branche. Ons antwoord? Absoluut! Sterker nog, we staan erom bekend dat we content van hoge kwaliteit produceren voor een breed scala aan ondernemingen.

We organiseren ons redactieteam zo dat elk van onze blog schrijvers materie deskundigheid ontwikkelt in een groot aantal bedrijfssectoren. Veel voorkomende sectoren zijn onder andere:

  • echnologie.
  • Financiële diensten.
  • Onderwijs.
  • Gezondheidszorg.
  • Productie.
  • Juridisch.
  • En meer.

Ons doel is om jouw bedrijf in contact te brengen met een professionele blog schrijver die al jaren ervaring heeft met het maken van webinhoud voor jouw branche en jouw publiek. Dit verkort de leercurve en stelt onze schrijvers in staat om authentieke inhoud van hoge kwaliteit te produceren voor klanten in allerlei sectoren.

Maar het schrijven van blogs is maar half af als het niet gepersonaliseerd is met de deskundige mening van uw bedrijf. Onze professionele diensten voor het schrijven van blogs omvatten het afnemen van interviews met uw personeel, het verzamelen van informatie van uw verkoopteam en het integreren van uw merkmentaliteit in alles wat we produceren.

Het resultaat? Een gepolijst, gedetailleerd, nauwkeurig en boeiend blog geschreven door een ervaren schrijver. Wij noemen het Bloggen 2.0.

Schrijven voor mensen, niet voor zoekmachines

Als je blogstrategie nog steeds gebaseerd is op trefwoorddoelen op hoog niveau, ingewikkelde backlinkingschema’s en formeel, mechanisch schrijven, dan is het tijd voor een koerscorrectie.

Je bent een mens. Je lezers zijn menselijk. Onze schrijvers van bloginhoud zijn mensen.

Onze blogdiensten worden geleid door professionele schrijvers met diploma’s in verschillende specialisaties, waaronder journalistiek, Engels, creatief schrijven, marketing en onderwijs, om er maar een paar te noemen.

We zijn professionele journalisten, gepubliceerde auteurs, live-lit artiesten, ondernemers, docenten en schrijfadviseurs. We hebben het beste.

Hogere organische posities worden bereikt door consistente, sterke artikelen die de intentie van de gebruiker dienen, niet door zoekalgoritmen te bespelen en je inhoud te overspoelen met zoekwoorden.

Elke dag worden zoekmachines menselijker – ze zijn de ingenieurs die ze hebben gebouwd zelfs te slim af geweest. Je hebt blogs nodig die een menselijke impact hebben.

Waarom uw blog uw merk is

Tegenwoordig hebben uw klanten meer contentopties dan ooit. Hoewel het opwindend is om zoveel informatie binnen handbereik te hebben, maakt het het voor merken ook moeilijker om door het lawaai heen te breken en de aandacht van hun doelgroep te trekken. Daarom zijn zaken als aangepaste bloginhoud, zoekmachineoptimalisatie en actuele autoriteit van het grootste belang voor uw blogstrategie. Om de concurrentie te overtreffen, moet je zakelijke blog een paar richtlijnen volgen voor het schrijven van creatieve inhoud:

  • Blijf bij je merk.
  • Plaats verse inhoud, maar niet meer dan een paar keer per week.
  • Schrijf naar specifieke bezoekerspersona’s (niet elke lezer is een koper).
  • Begrijp de commerciële waarde van elke bezoeker.
  • Zorg voor duidelijke oproepen tot actie.
  • Voeg illustraties en video’s toe.
  • Optimaliseer voor sociaal delen.
  • Werk oudere berichten en best presterende berichten bij.
  • Wees 100% relevant voor gebruikers.

Waar het op neerkomt: Als blog posts goed worden uitgevoerd, kunnen ze bedrijven helpen hun marketing- en groeidoelstellingen te bereiken. Maar omdat blogs vaak het eerste contactmoment met prospects zijn, heb je maar één kans om de interactie te laten tellen. Daarom is het van cruciaal belang dat je blog posts de aandacht van je doelgroep meteen trekken en ze betrokken houden tot de laatste call-to-action.

Als je je overweldigd voelt, laat ons team je dan een handje helpen. Het doel van onze services voor het schrijven van content is om onze ervaren marketingstrategen en deskundige schrijvers boeiende stukken van hoge kwaliteit te laten genereren die je merk per blogpost naar de voorgrond van je branche stuwen.

Bloggen als strategie

Het is niet genoeg om een schrijver blogs te laten produceren zonder richting of manier om de resultaten te meten. Daarom omvatten onze professionele diensten voor het schrijven van blogs het maken van blogs die passen in een grotere contentmarketingstrategie. Een echte contentmarketingstrategie bestaat uit verschillende soorten middelen, distributiekanalen en promotie-inspanningen.

Bij Brafton kiezen we blogonderwerpen op basis van wat het belangrijkst is voor je doelgroep. Vervolgens laten we zoekwoordenonderzoek het schrijfproces van de blog leiden. Het resultaat is een blogpost die potentiële klanten intrigerend vinden en die goed scoort in zoekmachines om nieuwe bezoekers naar je website te leiden.

Onze contentservice behandelt blogs als onderdeel van een uitgebreide benadering van inbound marketing ROI om merken te helpen echte resultaten te behalen. Dit houdt in dat we gated assets omzetten in blogberichten, samenwerken met beïnvloeders in sociale media, gastbloggen, rijke media zoals aangepaste afbeeldingen en video’s opnemen in alle inhoud, e-mailnieuwsbrieven versturen, real-time feedback van lezers uitnodigen en nog veel meer.

Dat is wat kwaliteit is. contact

Beter bloggen begint bij ContentMagnet

Schakel JavaScript in je browser in om dit formulier in te vullen.
Naam