18 soorten geschreven content: De ultieme gids. Creatieve content schrijven in 2024 is zowel een wetenschap als een kunstvorm: Het is krachtig, meetbaar en, het allerbelangrijkste, succesvol in het helpen van bedrijven bij het behalen van hun marketingdoelen.
geschreven content: De sleutel tot het genereren van ROI uit elke regel tekst is het afstemmen van elk woord op de doelstelling van de lezer, product voor product, letter voor letter.
In dit eBook bespreken we de vele soorten geschreven content die je moet uitvoeren en hoe je dat goed doet.
SEO Content schrijven
1. Blogs
Blogs, de hoeksteen van een SEO content marketing strategie, zijn top-of-funnel middelen die verkeer genereren en zoekmachines voeden.
Het zijn geen tools om leads te genereren of verkoop. Hoewel het schrijven van blogs kan helpen bij het sales-enablement proces, is de kernwaarde het beantwoorden van de vragen van zoekers en dit op een manier die gebruikers naar een specifieke volgende stap leidt.
Blog ideeën moeten voortkomen uit de analysegegevens van uw zoekmachine optimalisatie (SEO), brainstormsessies met andere afdelingen en de expertise van uw personeel.
Doelen: Organische trefwoord rangschikking, aanwezigheid bij zoekmachines, bekendheid en verkeer.
Feit: 80% van de bloggers zegt dat bloggen positieve contentmarketingresultaten oplevert.
Handige tools: Answer the Public, CoSchedule Headline Analyzer en MarketMuse.
Beste werkwijze: Wijs verschillende blogposts toe aan een specifieke doelgroep, niet aan een “algemene” lezer.
2. Website content
Landingspagina’s en metadata zijn cruciale onderdelen van een gezonde, zoekvriendelijke site. Omdat je bij het maken van title-tags, paginakopteksten en metabeschrijvingen gebonden bent aan een tekenlimiet, moet je er anders tegenaan kijken.
Geoptimaliseerde siteteksten zijn een must en het oplossen van zoekintenties is vooral belangrijk als het gaat om specifieke rankingsignalen. Het is minder kunst en meer wetenschap.
Streef naar beknoptheid en nauwkeurigheid. Schrijf specifiek voor landingspagina’s met autoriteit en actuele relevantie in gedachten.
Doelen: Conversies.
Feit: Net als bij blogs is ook voor landingspagina’s zoekwoorden onderzoek nodig.
Handige tools: Moz On-Page Grader.
Beste werkwijze: Schrijf voor de intentie van het trefwoord in combinatie met een vriendelijke UX.
3. Pagina’s met veelgestelde vragen (FAQ)
FAQ’s zijn geweldig omdat ze antwoord geven op de meest voorkomende vragen die mensen hebben over een merk, product of dienst. Ze zijn direct en een geweldige manier om zorgen van klanten weg te nemen voordat ze hun toevlucht nemen tot het openen van een support ticket. Bovendien kunnen ze ook geweldig zijn voor SEO.
Beter nog, ze zijn veelzijdig. Je kunt een FAQ sectie toevoegen aan de onderkant van een blog en deze zeer specifiek maken voor dat onderwerp, of er een opnemen op een landingspagina.
Wat belangrijk is, is dat de antwoorden eerlijk en relatief kort en bondig zijn.
Doel: Proactief vragen van klanten beantwoorden en de interesse in je merk vergroten.
Feit: FAQ’s zijn een geweldige manier om leads vast te leggen en hen op hun weg naar conversie te leiden op zoek naar een antwoord.
Handige hulpmiddelen: Uw branche-expertise.
Beste werkwijze: Als je proactief wilt zijn in het beantwoorden van vragen (en dat zou je moeten zijn), bedenk dan welke vragen je zou kunnen hebben als je een klant was en ontwikkel op basis daarvan een FAQ-sectie.
4. Content optimaliseren
Je hoeft niet met elk stuk kwaliteits content vanaf nul te beginnen. Steeds meer marketeers investeren in het optimaliseren en hergebruiken van ouder materiaal in plaats van het produceren van nieuwe content. En om dat te kunnen doen, moet je gebruikmaken van bestaande gegevens over website bezoekers, concurrentieanalyses, on-page optimalisatie scores en andere webanalyses die je site en tools verzamelen.
Het gaat minder om ideeën of het wiel opnieuw uitvinden en meer om het oppoetsen van een anders solide blogpost, genoeg om je organische ranking van pagina 5 naar pagina 1 te stuwen.
Wat zoekmachines willen zien zijn duidelijk gedefinieerde onderwerpen, grondige analyse van elk subonderwerp en relevantie van de inhoud die overeenkomt met de intentie van de gebruiker.
Het is dus praktisch het onderzoek en de volledigheid van een whitepaper gecombineerd met zoek vriendelijke zoekwoord optimalisatie.
Doelen: Trefwoordrangschikking en aanwezigheid in de zoekresultaten.
Feit: 85,37% van de artikelen kreeg meer totale kliks in de periode nadat ze opnieuw waren geoptimaliseerd.
Handige tools: MarketMuse, Google Search Console en Google Analytics.
Beste werkwijze: Bundel concurrentieonderzoek en organische analyses in een samenvatting en optimaliseer vervolgens sectie voor sectie op basis van aanbevelingen.
Content in korte vorm
5. Succesverhalen van klanten (casestudies)
Schrijven over jouw succes of het succes van een klant vereist een verandering in tone of voice, en dat komt door een verandering in publiek.
Lezers van casestudy’s bevinden zich waarschijnlijk verder in de trechter en vergelijken uw producten/diensten met die van uw concurrenten. Dat betekent dat je veel gegevens, visuals en promotionele taal nodig hebt.
Deze inhoud wordt mogelijk gedeeld met belanghebbenden van prospects, dus een formelere, zakelijke toon is nodig om een directeur/leidinggevend publiek te bereiken.
Doelen: Leads genereren en verkoop mogelijk maken.
Feit: Succesverhalen van klanten helpen om vertrouwen op te bouwen en conversies te stimuleren – vooral bij SaaS-klanten.
Handige tools: Google Analytics (conversietracking) en feedback van het verkoopteam.
Beste werkwijze: Gebruik een verhalend formaat en veel citaten voor een gevoel van storytelling.
6. Content voor sociale media
Sociale mediaplatforms zijn een primair publicatie- en distributiekanaal voor marketing en reclame. Maar je kunt niet zomaar inhoud uploaden en op publiceren klikken. Elke post moet uniek zijn en meer waarde toevoegen dan alleen het artikel, de video of de afbeelding.
Er zijn veel componenten die een rol spelen bij effectieve sociale teksten, waaronder:
Koppen: Deze kunnen uniek worden gemaakt om meer klikken te lokken.
Teaser: Dit is het uittreksel of de beschrijving die bij de post hoort.
Beeldtekst: De statische sociale afbeelding bij je bericht is de eerste visuele indruk die gebruikers zien bij het doornemen van sociale media. Voeg een dynamische afbeelding toe met een korte overlappende tekst om de boodschap over te brengen.
Pas uw toon aan op basis van het platform waarop u een bericht plaatst, waarbij LinkedIn een formeel, zakelijk platform is, terwijl Facebook, Twitter en Instagram een meer informeel, levendig kanaal zijn om uw merkpersoonlijkheid echt uit te dragen.
Als je gaat cross-posten, zorg er dan voor dat elke post uniek is gepositioneerd voor elk platform en publiek. Sommige content komt het best tot zijn recht op LinkedIn, terwijl andere bedoeld is om tonnen shares te krijgen via Instagram. Als je alle kanalen bombardeert, kan je boodschap verwateren. Hoewel, een goed onderwerp moet op alle relevante kanalen worden verspreid.
Doelen: Deelbaarheid en betrokkenheid.
Feit: Er zijn wereldwijd ongeveer 4,8 miljard gebruikers van sociale media. Als u uw vaardigheden op het gebied van sociale-mediacontent aanscherpt, kan dit zeer nuttig zijn.
Handige tools: BuzzSumo
Beste werkwijze: Vraag volgers om commentaar te geven op uw berichten en ga de dialoog met ze aan als ze dat doen.
7. CTA
Call to action hebben maar één doel: bezoekers naar een specifieke actie leiden. En de kunst van overtuigend schrijven en beknoptheid staat voorop bij het maken van teksten voor klikbare CTA’s en de pagina’s, e-mails of middelen waarop ze staan.
Neem geen genoegen met het algemene “klik hier” dat al tientallen jaren bestaat. Gebruik de tone of voice en persoonlijkheid van je merk en gebruik wat creatieve hersenkracht om copy te produceren die richting geeft.
Voorbeelden die we gebruiken zijn:
“Ga analytisch te werk”
“Laten we aan de slag gaan”
“Laten we creëren”.
Deze zijn allemaal duidelijk, doelgericht en doelgericht.
Doelen: Bezoekers door de trechter en conversies leiden.
Feit: CTA’s kunnen (en moeten) gepersonaliseerd zijn. Als ze gepersonaliseerd zijn, presteren ze 202% beter dan generieke opties.
Handige tools: Optimizely, Feng-gui en 5 Second Test.
Beste werkwijze: Test, test en nog eens test. Evalueer voortdurend de prestaties van je CTA’s ten opzichte van alternatieve versies.
Pay Per Click (PPC) campagnes en advertentieteksten
PPC-campagnes, en betaald zoeken in het algemeen, is een geweldige methodologie om te combineren met organische marketinginspanningen. En de tekst die de betaalde advertenties bovenaan de SERP’s promoot, is net zo belangrijk als de conventionele CTA-tekst die in de organische sfeer wordt gebruikt.
Wat het belangrijkst is, is dat de advertentie beknopt en relevant is en de juiste zoekwoorden bevat. Om ervoor te zorgen dat je AdWords-kwaliteitsscore is geoptimaliseerd om je bovenaan de advertentieveiling te plaatsen, heb je ook relevante landingspagina’s van goede kwaliteit nodig waar de advertentie naartoe leidt.
Factoren waar je bij advertentieteksten aan moet denken zijn:
Plaatsing van de CTA op de landingspagina.
De tekst van de CTA zelf en de inhoud van de LP.
Kleur, typografie en tekstcombinatie.
De advertentietekst moet hypergetarget zijn, gebaseerd op trefwoorden en geoptimaliseerd voor doorklikken.
Doelen: Conversies.
Feit: Elke positieve ROI is een goede ROI, maar met PPC moet u streven naar een 2:1 verhouding. Voor elke $1 die u uitgeeft, moet u $2 terugverdienen.
Handige tools: Google Ads en Optimizely.
Beste werkwijze: Gebruik PPC advertentieteksten om zoekers te prekwalificeren. Dat betekent dat je direct en informatief moet zijn over je merk, producten en diensten.
9. e-mail
E-mailmarketing is de basis van contentmarketing. Het is uw kans om onder duizenden abonnees uw merkmagazine, uw bedrijfseigen gegevens en uw aangepaste nieuwsbrieven te verspreiden.
Afgezien van de eigenlijke hoofdtekst zelf, is de inhoud die echt zorgt voor het openen van e-mails, het genereren van doorstuurberichten en het genereren van reacties onder andere:
Onderwerpregels: Gebruik vragen, statistieken en trending nieuws. Urgent taalgebruik kan ook de open rates verhogen.
Intro’s: Kom meteen ter zake, gebruik indien mogelijk voornamen en geef vooraf aan wat uw bedoeling is.
CTA’s: Heb één, slechts één CTA in je e-mail. Lezers hebben duidelijke aanwijzingen nodig over hoe ze contact met je kunnen opnemen, dus meerdere knoppen, banners of richtlijnen in één e-mail leiden tot verwarring.
Doelen: Share of mind, prospect nurture, lead gen.
Feit: 56% van de marketeers is van plan hun budget voor e-mailmarketing in 2023 te verhogen.
Handige tools: CoSchedule Headline Analyzer
Beste werkwijze: Het opnemen van “[Video]” in onderwerpregels kan de open rates verhogen.
10. Persberichten
Hoewel je een persbericht misschien niet meteen beschouwt als geschreven content, is het dat wel degelijk! Naast het feit dat het gewoon iets is dat geschreven wordt (duh), moeten effectieve persberichten een industriestandaard volgen.
Als het eenmaal geschreven is, kun je het versturen naar mediakanalen om aandacht te trekken. Deze middelen zijn vooral relevant en belangrijk voor speciale gelegenheden, zoals de lancering van een nieuw product, een evenement dat je organiseert, een inzamelingsactie voor een goed doel of iets dergelijks.
Doelen: Media-aandacht krijgen en een doelgroep informeren over iets spannends waar je merk mee bezig is.
Feit: Het midden van de week wordt over het algemeen beschouwd als de beste tijd om een persbericht te versturen. Dat is dinsdag, woensdag en donderdag.
Handige hulpmiddelen: Deze geweldige blog over hoe je een overtuigende kop voor een persbericht maakt. En sjablonen voor persberichten.
Beste werkwijze: Kort en krachtig is de naam van het spel hier. Streef naar 300 tot 400 woorden in totaal voor een persbericht – en volg een sjabloon!
Content in lange vorm
11. Gidsen in lange vorm
Blogs en long-form guides hebben overeenkomsten. Vooral long-form content moet echter een hoger doel dienen dan alleen top-of-funnel bekendheid en het genereren van verkeer.
Diepgaande how-tos, explainers en niet-gegageerde bedrijfseigen informatie zijn zeer waardevol voor lezers. Zoekmachines geven de voorkeur aan relevante en uitgebreide inhoud. Met deze middelen maak je meer kans om op pagina 1 van Google te komen en Featured Snippets te winnen.
Om dit te bereiken heb je veel onderzoek nodig, verschillende vormen van ingesloten media, beknopt taalgebruik, uitgebreide argumenten en gedetailleerde beschrijvingen van wat je uitlegt. Laat hier geen middel onbeproefd.
Doelen: Aanhoudend organisch verkeer genereren en hoogwaardige zoekwoorden winnen.
Feit: Hoe meer details u kunt geven en hoe meer u uzelf kunt profileren als een autoriteit in uw branche, hoe beter.
Handige tools: MarketMuse voor contentregie en Moz Keyword Explorer voor zoekwoordenonderzoek.
Beste werkwijze: Ook al is de tekst zwaar, breek hem toch op in korte stukjes voor maximale scanbaarheid.
12. White Papers
Deze deep dives in één specifiek onderwerp stellen je in staat om veel details uit te leggen en onderzoek te presenteren. Voor het maken van white papers moet je vaak van tevoren heel goed je best doen om gegevens te verzamelen, citaten te verzamelen en subsecties op te stellen.
Je whitepapers zullen worden gelezen door mensen die op zoek zijn naar inzichten die ze waarschijnlijk nergens anders kunnen krijgen, en ze zijn bereid om hun persoonlijke informatie (of betaling) te geven om deze te ontvangen. Downloaders van deze middelen willen feiten en kwaliteitsgegevens.
Ontwerp kenmerken zijn minder prominent, dus de primaire functie van een white paper is het communiceren van bevindingen via tekst, wat betekent dat je ruimte hebt om argumenten uit te breiden.
Doelen: Micro-conversies, prospects toevoegen aan e-mailcampagnes.
Feit: White papers (en eBooks) staan op de 4e plaats in de top 5 van marketingmiddelen die de beste resultaten opleveren.
Handige tools: Google Docs en Adobe Illustrator.
Beste werkwijze: De toon voor whitepapers moet iets formeler zijn en gericht op een zakelijk publiek.
13. Video Content
Video/Animatie Scripts
Als je aan multimedia-items werkt, moet het eindresultaat grotendeels geconceptualiseerd zijn in het hoofd van de schrijver, wat betekent dat je naar een gedefinieerd, visueel doel toe schrijft.
Video’s zijn bovendien producten die veel middelen vereisen, dus te langdradig schrijven leidt direct tot kostenoverschrijdingen. Over het algemeen mag een animatiescript van 30 seconden niet meer dan 72 woorden bevatten. Langere scripts van 2 minuten kunnen oplopen tot 290 woorden.
Tegenwoordig zijn er zoveel soorten video’s en de meeste hebben een soort verhaallijn. Er moeten dus intro’s, ontwikkelingen en conclusies zijn, die allemaal een ander soort ideevorming met zich meebrengen dan een traditioneel geschreven stuk inhoud. Voorbeelden van populaire video’s vandaag de dag zijn:
Productrecensies.
Whiteboard animaties.
Handleidingen.
Doelen: Productdemo’s, merkbekendheid en sales enablement
Feit: 91% van de mensen wil in 2023 meer videocontent van merken zien.
Handige tools: Adobe Creative Suite.
Beste werkwijze: Leg niet te veel uit via tekst – visuals en beweging op het scherm kunnen de boodschap overbrengen.
14. Webinars
Het maken van webinars voegt een extra multimediale dimensie toe aan je marketing. Ze kunnen niet alleen worden gebruikt in formele presentaties, tijdens verkoopgesprekken, voor interne training of om bedrijfsonderzoek te promoten, maar ze kunnen ook direct op webpagina’s worden ingesloten en via e-mail worden gedeeld.
Deze middelen zijn verwant aan eBooks in de zin dat ze een bepaald aantal woorden per pagina/glide moeten bevatten en, als ze worden gesynchroniseerd met een mondelinge presentatie, moeten meegaan met de cadans van de spreker.
Gebruik zo veel mogelijk opsommingstekens, gegevenspunten, duidelijke koppen en subkoppen, grafieken, diagrammen en tabellen. De informatie die je overbrengt moet niet afhankelijk zijn van stukken tekst; in sommige gevallen hoef je zelfs geen volledige zinnen te gebruiken.
Wees direct en professioneel in toon.
Doelen: Thought leadership, merkbekendheid, deelname, leadgeneratie.
Feit: De ideale lengte van een webinar is 60 tot 90 minuten.
Visuele content
15. eBooks
Overlaad eBooks niet met te veel tekst. Ze zijn ontworpen (letterlijk) om visuele activa te zijn met tekst die een meer aanvullende rol speelt.
Als je als schrijver weet dat eBooks waarschijnlijk gated zullen zijn, betekent dit dat je schrijft met de bedoeling om gebruikers te converteren en leads te verzamelen via het invullen van formulieren. Wees beknopt, praktisch en formaatvriendelijk. Vermijd blokken tekst en gebruik statistieken en opsommingstekens, indien mogelijk.
Bovendien kunnen eBooks verschillende facetten van een onderwerp behandelen, terwijl whitepapers zich moeten concentreren op één enkel gezichtspunt van een onderwerp.
Doelen: Microconversies, prospects toevoegen aan e-mailcampagnes.
Feit: Gated eBooks helpen bij het vastleggen van leads.
Handige tools: Canva, Google Docs en Adobe Illustrator.
Beste werkwijze: Schrijvers moeten streven naar ongeveer 125 woorden per pagina of minder om ruimte te laten voor ontwerpelementen.
16. Infografieken
Grafische middelen zijn bedoeld voor de visuele retentie van de hersenen, dus tekst voor een infographic moet worden geschreven met het ontwerp in gedachten. In wezen moet je deels schrijver/ deels ontwerper zijn, omdat elke regel tekst de potentie heeft om te worden uitgesplitst in een aangepaste illustratie.
Met dit in gedachten helpt het om actieve taal te gebruiken die zelfs bravoure uitstraalt – metaforen en vergelijkingen helpen hierbij.
In plaats van: De toeleveringsketen verplaatste grote hoeveelheden goederen tijdens Cyber Monday.
Probeer: De toeleveringsketen verplaatste een berg goederen tijdens Cyber Monday.
Eén verandering in een beschrijvend woord of werkwoord maakt al het verschil omdat de ontwerper nu een visuele aanwijzing heeft om mee te werken.
Infographics zijn top-of-funnel assets, dus wees leuk, creatief en merkspecifiek.
Doelen: Het genereren van inkomende links, social shares en het uitleggen van complexe onderwerpen.
Feit: Infographics zijn zeer deelbaar en een geweldige aanwinst voor het verzamelen van backlinks.
Handige tools: Canva.
Beste werkwijze: Gebruik korte tekstregels en laat illustraties het meeste zeggen.
17. Branding & Bedrijfscultuur
Niet elk stukje content hoeft een meesterwerk uit de branche te zijn.
Als iemand zou vragen wie de werknemers van je bedrijf zijn, hoe het is om voor je baas te werken of wat het standpunt van je bedrijf is over een maatschappelijk onderwerp, wat zou je dan zeggen?
Denk bij het maken van content om deze vragen te beantwoorden na over het volgende:
Wat is je merkidentiteit? Waarom is jouw merk beter dan anderen? Waarom zijn je collega’s de beste? Wat waardeer je in een klantrelatie?
Je merk is meer dan alleen een bedrijf; het is ook de som van iedereen die er werkt.
Schrijf personeelsspots, maak deelbare, interactieve bedrijfsquizzen en ontwikkel een persoonlijke band met de hele wereld. Wees leuk, luchthartig en wees trots op je bedrijfscultuur via de content die je publiceert.
Doelen: Naamsbekendheid, bedrijfswerving, erkenning in de sector.
Feit: 34% van de mensen zegt dat ze binnen 90 dagen een baan hebben verlaten omdat de cultuur niet was wat ze ervan verwachtten. Het creëren van eerlijke cultuurinhoud kan de betrokkenheid van werknemers (en hun behoud) helpen vergroten!
Handige hulpmiddelen: Je medewerkers!
Beste werkwijze: Focus op berichtgeving en bewustzijn – het is niet nodig om stoffig of corporate te zijn.
Handige hulpmiddelen: SlideShare, Google Sheets en Pattern Library.
Beste werkwijze: Synchroniseer releases van webinars/slideshows met begeleidende posts voor een grotere zoekaanwezigheid en zichtbaarheid op de site.
18. User-Generated Content (UGC)
Een van de meest kosteneffectieve manieren om content te produceren is eigenlijk om het te cureren. Dat komt omdat je je klanten, volgers, abonnees en recensenten toestaat om content voor je te maken.
Moedig online gebruikers aan om je diensten te beoordelen, reacties achter te laten op sociale berichten, te reageren op Twitter polls en op elke mogelijke manier met je bedrijf in contact te komen. Verzamel vervolgens de informatie die je ontvangt en geef deze vrij aan het publiek.
Zo kan een Twitter-poll waaruit blijkt dat 60% van je volgers sneller wil afrekenen de volgende dag al worden omgezet in een blogbericht.
Het is essentieel om deze gesprekken voort te zetten. Vraag bij elk stuk content dat je van gebruikers verzamelt om extra commentaar en houd het proces gaande.
Gebruik je schrijfvaardigheid om commentaar af te dwingen op sociale media, reageer op alle online beoordelingen en vorm een communicatiestroom met volgers.
Doelen: Publieksopbouw, vereenvoudiging van content en deelbaarheid.
Feit: Gecurateerde UGC is een kosteneffectieve manier om uw contentstroom op peil te houden als de budgetten krap zijn.
Handige tools: Sociale mediaplatforms, zoals Twitter en Instagram, en je Google bedrijfsprofiel.
Beste werkwijze: Laat feedback nooit onbeantwoord.
De grondbeginselen van het schrijven van content
Geschreven content: De rode draad van deze blog is schrijven. En hoewel elk van deze lijstitems specifieke of aangepaste schrijftechnieken kan vereisen om zo succesvol mogelijk te zijn, zijn er enkele grondbeginselen van geschreven content die van toepassing zijn op alles wat je ooit zult produceren als contentschrijver. Hier zijn er een paar:
- Doe je onderzoek: Zelfs voor de kortste content is onderzoek nodig. Of je nu een gids van 3000 woorden schrijft of een social media-post van 70 woorden, je moet weten voor wie je schrijft, welke technieken het beste werken voor dat medium en meer.
- Schets je inhoud: Het maken van een schets is een integraal onderdeel van het schrijfproces. Hoewel het misschien efficiënter voelt om meteen in een blog te springen, kan het eerst schetsen en het identificeren van de koppen, subkoppen en bronnen die je wilt gebruiken helpen bij het opstarten van een stuk schrijven.
- Vind je niche en schrijf ervoor: Geschreven content moet resoneren met een publiek om enige impact te hebben. Dat geldt voor vrijwel elk type content op deze lijst. Als je twee soorten content moet maken om twee doelgroepen aan te spreken, doe dat dan.
- Meer dan één keer redigeren en proeflezen: Misschien wel de vloek van het bestaan van elke contentschrijver: redigeren. Het is niet intimiderend bedoeld om je te vragen het meer dan eens te doen, maar eerder om ervoor te zorgen dat wat je ook geschreven hebt, het beste is dat mogelijk is voor het specifieke doel.
Content is King
Geschreven content: Je digitale aanwezigheid uitbreiden met een contentstrategie is noodzakelijk. Het maken van de perfecte mix van geschreven en visuele content (die ook geschreven componenten bevat) is een geweldige manier om je merk en je bedrijf voor meer ogen te krijgen.
Geschreven content vormt nog steeds het grootste deel van de content creatie – een proces waar veel bedrijven nog steeds mee worstelen.
Met deze gids kun je de toekomst tegemoet treden met vertrouwen in je content en een beter begrip van hoe je de creatieve tekst die je zo zorgvuldig hebt samengesteld, moet positioneren. Hé, dat is alliteratie!
Wil je meer weten hoe wij jou kunnen helpen? Neem contact met ons op of wil je meer weten over geschreven content? Geschreven content is de key tot een succesvolle website. Veel mensen vergeten dat geschreven content echt waarde toevoegt. We hebben nog twee blogs geschreven: Geschreven content als beginner & Geschreven content voor gevorderden.